Wednesday 26 July 2017

Soal jodoh, ini jawapan akhir Mira Filzah!

Walaupun menjangkau usia 24 tahun, nama Mira Filzah menjadi kegilaan ramai lelaki diluar sana. Pun begitu, Mira juga buat masa ini masih mencari calon yang sesuai buat dirinya.

Namun soal jodoh bagi Mira bukanlah sesuatu yang terdesak cuma belum masanya lagi memikir hal itu.

“Saya tidak pernah tolak untuk berkasih-kasihan, saya juga tidak tolak untuk ke jinjang pelamin. Cuma jodoh saja belum tiba. Barangkali perjalanannya tersekat akibat kesesakan jalan raya. Saya teringin akhiri hubungan cinta dengan baik, tetapi masih menunggu”

“Tidak guna mendesak membuat keputusan demi kesenangan hati pihak lain. Saya percaya masa itu akan tiba jua, cuma bukan sekarang. Lagipun, tiada apa yang perlu dirahsiakan apabila bergelar anak seni. Lambat-laun peminat dapat hidu juga dengan siapa saya berkawan,” katanya kepada Harian Metro.

No comments:

Post a Comment