Thursday 5 May 2016

Izreen Azminda kecewa dengan juri Gempak Superstar!

Pelakon Izreen Azminda mengakui kritikan yang diberikan oleh para juri dalam program Gempak Superstar sedikit sebanyak mengguris hati peserta.

Dia yang telah tersingkir daripada program nyanyian itu pada minggu keempat berkata komen yang diberikan juga membuatkan mereka berasa stress dan tertekan ketika membuat persembahan.

“Seperti kata Datuk Ramli MS, kalau intonasi menegur itu okay, maka kami pun akan okaylah dengan komen yang diberikan. Kerana bukan mudah hendak menghafal skrip lakonan, lirik lagu dan step tarian dalam masa yang singkat. Kalau diberi tugasan yang sama kepada penyanyi sebenar pun saya tak rasa mereka dapat lakukannya”

“Juri sepatutnya lebih memahami dengan situasi yang berlaku di mana masa untuk sesi latihan adalah tidak mencukupi. Saya tak kisah kalau mahu kata persembahan saya buruk atau seperti funfair, tak apa. Sebenarnya saya memang tak kisah cuma saya rasa juri harus faham bahawa masa latihan itu tidak cukup,” ujarnya kepada Astro Gempak.

No comments:

Post a Comment