Tuesday 23 August 2016

Komen terkini Emma Maembong hubungan Kamal Adli

Inilah kali pertama Emma Maembong tampil memberikan komen untuk hubungannya dengan Kamal Adli yang dikatakan tidak lagi rapat seperti dahulu.

Ada juga desas desus mereka sudah berpisah. Namun ikut kenyataan Emma ini, mereka masih lagi sepertinya bertahan dengan hubungan sekarang ini.
“Tidak manis rasanya saya sebagai perempuan memberi komen berlebihan. Cuma bagi pihak saya, kalau betul jodoh saya bersama dia, dengan izin Tuhan kami akan bersatu. Jadi sekiranya hubungan kami tidak jadi, tidak timbulnya isu. Tapi kalau sampai ke jinjang pelamin, saya bersyukur. Kalau jodoh tidak kesampaian, saya akur dia bukan jodoh saya”

“Kalau imbas balik kenyataan yang pernah saya berikan sebelum ini, saya tidak pernah mengatakan kami sedang bercinta. Cuma saya nyatakan bahawa saya mengenali Kamal dan sampai sekarang saya masih sedang mengenali dia,” katanya kepada Projek MMO

No comments:

Post a Comment