Friday 16 December 2016

Elly Mazlein dituduh curang dengan lelaki di sebuah hotel?

Ada pihak yang mendakwa bekas suami Elly Mazlein, Azmi pernah menangkap Elly berlaku curang dengan lelaki lain di sebuah hotel. Dakwaan itu membuatkan Elly tidak berdiam diri dan berusaha meminta agar bekas suaminya tampil dengan bukti beliau curang. Kritkan dan cacian juga Elly pernah terima ketika ini.
Saya kuat kerana sokongan peminat. Apa pun cacian, hinaan oleh pihak yang dengki, teguh akar kepercayaan peminat menjadi kekuatan. Jangan mudah mengaku kalah. Saya bukan baru dalam industri, dua dekad pengalaman banyak mengajar.

Jangan anggap saya artis baharu, yang gigih merangkak ketakutan dengan kontroversi. Maaf cakap, saya kuat dan tidak gentar. Dulu mungkin saya berdiam, pendam segala rasa tapi kini tidak lagi.

Cuma satu permintaan yang disulam ketegasan, jangan kacau saya! Jangan sesekali mengungkit budi yang pernah ditabur, usah dipermainkan emosi peminat dengan cerita-cerita sampah yang tidak ada buktinya.

Mulut-mulut puaka yang penuh hasad dengki juga tolong berdiam. Usah sesekali berlagak seperti tahu segalanya tentang saya. Saya tidak mahu lagi dikaitkan dengan drama yang sama. Cukup!" kata Elly memetik Utusan Online

No comments:

Post a Comment