Saturday 25 February 2017

Scha al Yahya mengandung anak ke-2?

Dengarnya, Scha Alyahya kini sedang hamil anak kedua berdasarkan gambar yang dimuat naik suaminya yang juga pengacara, Awal Ashaari ternyata meleset.

Menurut Awal, dia mengakui gambar berkenaan menampakkan bahagian perut isterinya sedikit berisi seakaan sedang hamil.

"Saya sendiri pada mulanya tak sedar, tapi selepas melihat ramai yang komen di Instagram ucap tahniah kononnya Scha hamil, baru saya perasan keadaan pada gambar itu.

"Scha pun ada tegur, tapi saya biarkan sahaja dan ambil keputusan tak perlu padam gambar berkenaan. Tapi ingin saya jelaskan di sini bahawa Scha belum hamil,

"Walau apa pun saya ucapkan terima kasih di atas doa dan ingatan semua. Memang kami merancang untuk tambah anak pada tahun ini, tapi hingga kini belum ada rezeki," katanya memetik mStar Online

No comments:

Post a Comment