Saturday 25 February 2017

Sufi AF terima hadiah 'misteri' peminat..

Penyanyi AF 2015 kelahiran Singapura yang popular dengan lagu Aku Sanggup, Sufi Rashid ini mengakui penah menerima hadiah yang mengejutkan daripada peminat wanita iaitu seluar dalam.

Difahamkan hadiah berkenaan diterima Sufi ketika sambutan ulang tahun kelahiran.

“Macam-macam hadiah yang saya terima, termasuklah seluar dalam. Belum pakai lagi. Rasa segan nak pakai sebab yang bagi tu peminat perempuan,

“Saya rasa pelik juga. Tetapi yang bagi tu berniat baik kot. Rasa speechless pun ada,” ujar Sufi yang turut mengakui, sering menerima hadiah unik dan pelik daripada para peminat.

“Ada yang bagi baju yang pernah dipakai peminat, dan ada juga yang bagi jam tangan. Dia buka jam yang dipakainya dan hadiahkan pada saya. Apa pun, saya terima pemberian mereka dengan hati terbuka,” kata Sufi memetik MediaHiburan.

No comments:

Post a Comment