Sunday 14 May 2017

Komen berani Fasha Sandha kes saman Nora Danish!

Fasha Sandha tampil memberi respon berkenaan isu tindakan saman yang dikemukakan oleh Nora Danish. Fasha meluahkan perasaannya itu dilaman sosial Instagram miliknya, dimana dia tidak gentar dengan tindakan saman yang bakal diambil oleh Nora Danish.

"Nak saman saya? Kenapa nak saman saya? Kenapa tak saman pihak pihak penganjur pertunjukan jenama awak itu, yang telah menyebarkan perkara itu pada malam tersebut dan memberitahu bahawa awak menghalang kedatangan saya dan akan tarik diri jika saya hadir.

“Jangan lupa saya ramai saksi di tempat kejadian. Permainan halus apakah itu? Tunggu apa pula tindakan yang saya akan ambil terhadap perkara ini,” jelas Fasha menerusi IGnya.

Malah Fasha turut menulis hashtag #taktakutpun #tungguangahbalikbercuti
#burungpsycho #jomkitatengokkangaroo.

No comments:

Post a Comment